خیلی دلم گرفته از خیلی ها
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 778
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 15
:: بازدید ماه : 1095
:: بازدید سال : 6568
:: بازدید کلی : 609728
نویسنده : نیم دا
یک شنبه 24 بهمن 1389

سکوت، سکوت کردی سکوتی تلخ سکوتی که حتی نگفتی برای چه از کنارم می روی با رفتنت

 بغضم ترکید و سکوتی که آن همه مدت با من بود شکست .آنقدر اشک ریختم تا قلبم کمی آرام

گرفت . چون تازه فهمیدم تو را در کنارم احساس نمی کنم همیشه چشمانم به در بود تا روزی

بیایی تا این سکوت لعنتی بشکند و به تو بگویم چقدر دوستت دارم و به داشتنت در کنارم

احتیاج دارم روزها و ماهها می گذرد اما باز هم یاد و خاطرت در ذهنم همیشه زنده است . لحظه

ای که بار سفر می بستی آهی از ته دل کشیدی و گفتی روزی برمی گردم ولی سالها از آن روز

لعنتی می گذرد اما هنوز هم برنگشتی و خبری از تو ندارم منتظرت خواهم نشست و اما تو ...تو

 اگر می خواهی روی ...رو!! ولی بدان که من ،ماندگارم

Click to view full size image

من تو را به کسي هديه مي دهم که از من عاشق تر باشد و از من براي تو مهربان تر.


من تو را به کسي هديه مي دهم که صداي تو را از دور، در خشم، در مهرباني،


در دلتنگي، در خستگي، در هزار همهمه ي دنيا، يکه و تنها بشناسد
.


من تو را به کسي هديه مي دهم که راز معصوميت گل مريم و تمام سخاوت هاي


عاشقانه اين دل معصوم دريايي را بداند؛ و ترنم دلپذير هر آهنگ، هر نجواي


کوچک، برايش يک خاطره باشد
.


او بايد از نگاه سبز تو تشخيص بدهد که امروز هواي دلت آفتابي است؛ يا آن


دلي که من برايش مي ميرم، سرد و باراني است
.


اي.... ،اي بهانه ي زنده بودنم؛ من تو را به کسي هديه مي دهم که قلبش بعد


از هزار بار ديدن تو، باز هم به ديوانگي و بي پروايي اولين نگاه من بتپد
.


همان طور عاشق، همان طور مبهوت و مبهم
...


تو را با دنيايي حسرت به او خواهم بخشيد؛


ولي آيا او از من عاشق تر و از من براي تو مهربان تر است؟آيا او بيشتر از


من براي تو گريسته است؟؟ نه... هرگز...هرگز


ولي، تو در عين ناباوري، او را برگزيدي
...


مي دانم... من دير رسيدم...خيلي دير...خيلي
...


يك بار ديگر بگذار بي ادعا اقرار كنم كه هر روز دلم برايت تنگ مي شود
.


روزهايي که تو را نمي بينم، به آرزوهاي خفته ام مي انديشم، به فاصله بين


من و تو،
...
هر روز به خود مي گويم کاش شيشه عمر غرورم را شکسته بودم


کاش به تو مي گفتم که عاشقانه دوستت دارم تا ابد...

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

Click to view full size image

ای عشق اول و آخر من عاشقانه دوستت دارم

میخواهم چشمم را به چشمهای عاشقت بدوزم و با تمام وجودم بگم دوستت دارم

میخواهم گرمای آرامش بخش آغوشت را حس کنم

میخواهم با یکی شدن لبهایمان به ساحل آرامش برسم

قسم به شکوه شب و شکوه مهتاب قلبم لبریز از عشق تو است

ای بهترینم قلبم را آشیانه تو میکنم برای همیشه من دنیا را در چشمان تو دیدم

تو تنهاترین آرامش منی عزیزم ستاره را مهمان قلب مهربان تو میکنم

تو فصل بهار را تو قلب من آوردی  ای عشق من تو تک ترین فصل زیبای منی

ای عزیزترینم سرگذشتم را در وجود تو دیدم تو اولین و آخرین معبود منی

من به تو دل بستم فقط تو رو می پرستم با تو شبم مهتابی است

تاقچه خانه دل من همیشه از گلهای عشق تو پر است

عزیزم در عمق قلبم آتشی است قلبم لبریز از عشق تو است

                              بدان تو را

بی پایان دوست دارم وهمواره در کنارت خواهم مان

 

د و س ت ت

د ا ر م

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

Click to view full size image

از من نپرس چقدر دوستت دارم

                         اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست

                          به من نگو که چگونه بی تو زیستن را تمرین کنم

                             مگر ماهی بیرون از آب میتواند نفس بکشد

                     مگر می شود هوا را از زندگیم برداری و من زنده بمانم

                                         بگو معنی تمرین چیست ؟

                                     بریدن از چه چیز را تمرین کنم ؟

                                             بریدن از خودم را ؟

                         مگر همیشه نگفتم که تو هم پاره ای از تن منی ...




:: بازدید از این مطلب : 5406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
سودا
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

سایتم چطوره (نمرش بین چنده؟؟؟)

پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای لینکینگ ما دو تا با هم ابتدا منو را با عنوان My love is 7Da و آدرس ni031.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت م قرار میگیرد. !مطمئن باش!